Alla hjärtans dag

Det är väl knappast någon som missat vad det är för dag idag. Vi har spenderat den hos mamma med mina syskon. Blev bjuden på lunch och sen slappade jag mest i soffan. Casper, som nu mår bättre och är sig själv igen, har busat och "pratat" för fullt. Han verkar verkligen trivas med all uppmärksamhet ;)

Blev även rejält överraskad när det ringde på dörren hos mamma och det var ett blombud till mig! Så otroligt gulligt! Det visade sig att Johan hade fått rodda lite för att få ordning på det eftersom jag var så besvärlig och bestämde mig för att inte vara hemma idag. Woops! Men det gick ju bra ändå ;)


Nu sitter jag här med en sovande bebis på min arm medans Johan lagar mat. Lyx som bara attan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0