Försöker igen..

Ja då ska jag väl ge mig på ett nytt försök att blogga. För sjuttioelfte gången. Måste ha något att göra när jag är strandad i soffan för maratonamning eller när Casper sover. Casper är min och Johans lilla son som född den 22 december 2013 och han är den finaste och bästa bebisen i världen. Såklart.

Just nu är ett sånt tillfälle när pojken sover. I sin säng för en gångs skull. På dagarna vill han för det mesta sova PÅ mig och vaknar lätt när jag lägger ifrån mig honom men inte idag. Och eftersom han gick med på att sova vidare så unnade jag mig lite småbarnsmamma-lyx som att gå på toa själv och äta i lugn och ro. Sånt där som inte riktigt är en självklarhet numera..

Nu vaknade prinsen! Dags för lite bebisgos <3

/Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0