Godkänd!

Idag var det dags för en efterkontroll. Så vi packade in hela familjen i bilen (hur lyxigt är det inte att Johan är hemma med oss varje tisdag?) och åkte iväg till stan. Casper var megatrött så Johan packade ner honom i vagnen och gick en promenad medans jag var på besöket. Första gången Johan gått iväg själv med honom och första gången jag varit så långt ifrån Casper. Panik! Självklart gick allting bra men jag har lite svårt att klippa den där navelsträngen, vill helst ha Casper på åtminstone hörbart avstånd :P

Hur som helst så dock jag godkänt på kontrollen så nu kan vi officiellt lägga förlossning, sår, stygn, läkning och alltvaddetheter bakom oss!



Bebisen fick låna ett babygym av kusinen som han passade på att inviga idag. Han var sjukt fascinerad av snyggingen i spegeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0