Satans förkylning!

Min lilla Casper är förkyld och har jättejobbig nästäppa.. Inatt var katastrof, lät som att han knappt kunde andas när han låg ner. Enda chansen för att få honom att sova var att bära honom upprätt så han fick luft. Och om jag la ner honom i sängen så vaknade han bara igen..Så just nu halvsitter jag i soffan med Casper sovande på mig. Hoppas på att han kan sova ett tag nu för han var helt slut imorse... Det var en tuff natt för min lilla kille :( Önskar att jag kunde ta förkylningen istället, jobbigt att se honom såhär... Feberfri är han i alla fall och verkar kunna äta bra om han får "sitta" och amma så nu är det bara att hålla tummarna att lite vila och massa kärlek gör att han piggnar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0